Recent News

Sunday 24 July 2011

One Piece Addicted :-P


Hai...Apa Nak Jadi Ngan Aku Ni..Sebelum Ni Naruto..Skarang Ni One Piece Pulak..Kehkeh! Walaupun Aku Ni Bolehla Di Kategorikan Terlambat Jugak Untuk Meminati Cite Ni. Semuanya Berpunca Daripada Aku Duk Melayan Anak Aku Tengok Cite Ni Kat Astro Ceria, Last2 Aku Yang Tersangkut..Kehkeh!

Aku Suka La Dengan Jalan Cerita One Piece Ni, Lagi-Lagi Dengan Watak Si Luffy Ni..Tak Abis2 Dengan Cita-Cita Nya Nak Jadi Raja Lanun, Pastu Cerita Macamana Dia Kumpulkan Geng-Geng Dia Yang Lain..Bestla. Walaupun Cite Ni Kalu Ikutkan Dah Beratus Episod, Tapi Aku Lebih Suka Tengok Kat Astro Ceria, Sebab Dia Dah Translate Ke Dalam Bahasa Melayu..Senang Sikit Nak Paham Kan.

Ni Kalu Mak Ngan Ayah Aku Tau Ni Mesti Dia Orang Kata..Apala Nak Jadi Dengan Ko Ni Faiz, Dah Besar-Besar Pun Nak Tgk Cite Katon..Kehkeh! Samalah Ngan Bini Aku Pun. Tapikan Bagi Akulah, Cite-Cite Katon Macam Naruto & One Piece Ni Kan Lebih Menarik Minat Orang Dewasa, Rasanya Budak-Budak Kecik Bukannya Minat Tgk Cerita Ni, Mungkin Adalah Sedikit, Tapi Rasanya Lebih Ramai Bapak Budak Yang Suka Tgk Katon Camni. Pasal Katon-Katon Camni Kan Lebih Complicated Sikit Kan, So Manalah Bebudak Nak Paham Sangat Kan...Kehkeh!

Oklah..Hidup Naruto & One Piece..I Like :-p

1 comments:

Suliana said...

ceh, darwisy tgk ke papa dia yg over2 igtkan darwisy pukul bape cite ni ye nak.. huhu

Post a Comment